כץ לא הופיע לישיבת שרי 'הליכוד', אך נכח בישיבת הממשלה

    "הצלחנו לבצע כל זאת בלי משברים מיותרים. כשלא רוצים משבר, ניתן להימנע ממנו. אני מצפה בעניין הזה לשיתוף פעולה מלא מצד כל השרים"
    איתי גדסי 1 Comment on כץ לא הופיע לישיבת שרי 'הליכוד', אך נכח בישיבת הממשלה

    נתניהו ממשיך להטיח האשמות בשר התחבורה שלו: "המשבר הזה מיותר, שרים מתמנים כדי לפתור משברים ולא כדי לייצר אותם" • כץ סירב לענות לשאלות עיתונאים

    צילום: Ohad Zwigenberg/POOL
    "הצלחנו לבצע כל זאת בלי משברים מיותרים. כשלא רוצים משבר, ניתן להימנע ממנו. אני מצפה בעניין הזה לשיתוף פעולה מלא מצד כל השרים"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע משבר השבת התכנסה ישיבת הממשלה בה נכח גם השר ישראל כץ. השר כץ לא השתתף בישיבת שרי הליכוד שנערכה קודם לישיבת הממשלה, ובישיבת הממשלה התיישב כהרגלו לימינו של ראש הממשלה נתניהו. כץ סירב להתייחס לשאלות העיתונאים בכניסתו לישיבת הממשלה.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "מאז יום שישי אנו עוסקים בצמצום העומסים שנוצרו אמש והיום בשל העבודות ברכבת ישראל. אני רוצה להודות לך, שר הביטחון, אני שוחחתי איתך ואתה נרתמת מיד – הנחיתי את מערכת הביטחון לסייע בהסעות חיילים. משרד התחבורה מפעיל מערך אוטובוסים מתוגבר כדי להקל על תנועת הנוסעים.

    המשבר הזה כולו מיותר, לא היה צורך להגיע למצב הזה. יש במדינת ישראל סטטוס קוו מזה שנים רבות, אנחנו מכבדים אותו. כשצריך לבצע עבודות בשבת – הן מתבצעות, כפי שהיה בשבת שעברה בנתיבי איילון. כשלא צריך עבודות בשבת – הן לא יתבצעו. זה הכלל שהנחה אותנו, זה הכלל שימשיך להנחות אותנו.

    בשבע השנים האחרונות הממשלה השקיעה קרוב ל-30 מיליארד שקל בהרחבה מסיבית של כבישים, של מסילות ברזל, וכמובן גם של בניית מחלפים, מנהרות וכדומה. הצלחנו לבצע כל זאת בלי משברים מיותרים. כשלא רוצים משבר, ניתן להימנע ממנו. אני מצפה בעניין הזה לשיתוף פעולה מלא מצד כל השרים. שרים מתמנים כדי למנוע משברים ולפתור בעיות, לא לייצר אותן".

    את ישיבת פורום שרינו המורכב משרי הליכוד פתח ראש הממשלה ואמר במענה לשאלת השרה גילה גמליאל כי "רק לפני חודש נפגש כץ עם ראשי הסיעות החרדיות והבטיח להם שלא יבוצעו עבודות כלשהן בשבת. זמן קצר לאחר מכן, אחר שכץ נכשל בניסיון הפוטש במזכירות הליכוד, התברר ששר התחבורה נתן הנחיות לבצע עשרות עבודות בשבת. לא אתן לאף אחד לעשות לי פוטש. כשצריך לבצע עבודות חיוניות בשבת הן מתבצעות כמו שקרה בשבת שעברה. כשלא צריך את העבודות בשבת הן לא מתבצעות. וזה הכלל שינחה אותנו.



    1 תגובות

    מיין תגובות